Доставка Товарів |
Доставка товарів здійснюється службою доставки "НОВА ПОШТА" з Києва. Оплату вартості доставки посилки службою "НОВА ПОШТА" здійснює Покупець при отриманні посилки, згідно тарифів служби "НОВА ПОШТА", ознайомитися з якими можна за посиланням: https://novaposhta.ua/delivery (Тариф залежить від ваги, габаритів, вартості посилки) МИ ДОСТАВЛЯЄМО ТОВАРИ ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ПОШТОВИХ ОПЕРАТОРІВ (на Відділення або Кур'єром на адресу). ЧЕРЕЗ ТАКСІ МИ НЕ ДОСТАВЛЯЄМО ТОВАРИ - НЕ ПРОСІТЬ ПРО ЦЕ. ТОЧКИ ВИДАЧІ ДЛЯ САМОВИВОЗУ ТОВАРУ - У НАС НЕМАЄ. (МИ НЕ САЛОН-МАГАЗИН І НЕ ОПТОВА ФІРМА, А РОЗДРІБНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН) ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ:Загальні умови викладено в документі "ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів": Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості: 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. 6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості: 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ. 2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. Більш конкретні умови гарантійних зобов'язань Продавця та умови повернення товару описані в нашому Гарантійному Талоні, зокрема на 3D принтери там всі умови прописані досить чітко. Також в нашому Гарантійному Талоні написано: Якщо покупець НЕ повернув товар протягом 14 днів з моменту купівлі, і НЕ повідомив свою НЕЗГОДУ, то це означає його ЗГОДУ з викладеними тут умовами та прийняття ним зобов'язання щодо їх виконання. |